Actualitate

Magazinele moderne relansează produse românești

magazinele moderne

Legea care obligă magazinele moderne să ofere 51% produse românești și preferințele consumatorilor au schimbat modul în care se realizează comerțul. Acest lucru este extrem de vizibil și în municipiul Rădăuți, unde clienții evită, tot mai mult, piața agroalimentară din centru în favoarea supermarket-urilor prezente în oraș.

Se pare că magazinele moderne caută acum soluții pentru a-și crește și mai mult oferta de produse, calitativ și cantitativ.

„Două soiuri de roşii din anii 80 şi alte trei invenţii ale unui doctor inginer român de la Staţiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Legumicultură Buzău dau zilelele acestea testul degustătorului pentru şansa de a se regăsi din vara anului viitor pe rafturile retailerului german Lidl. Va fi ales un singur sortiment care va fi cultivat de un producător partener al Lidl, conform caietelor de sarcină întocmite de către specialiştii Staţiunii. “Sunt cinci soiuri de roşii de la SCDL Buzău pentru care am organizat degustări, cu scopul de a alege, într-o primă fază, unul.”

Citește continuarea articolului în Economica.net

Sus