SC MARELVI IMPREX SRL angajeaza Brand Manager
Cerinte:
- – experienta in domeniul Achizitii electronice /electrocasnice
- – studii de preferinta superioare
- – abilitati de negociere, analiza, sinteza si comunicare,
- – cunostinte pc – nivel avansat,
- – permis de conducere si cunoasterea limbii engleze – constituie avantaj,
- – disponibilitate la deplasari
CV pe : office@marelvi.ro
A lucra în Marelvi presupune un ritm susţinut de îmbunăţire a performanţelor.
De aceea, am ales să investim în oamenii cu care lucrăm, în competenţele lor profesionale şi abilităţile lor personale.
Apreciem expertiza, proactivitatea, inovaţia, responsabilitatea şi integritatea şi aplicăm aceste criterii ori de câte ori recrutăm un nou membru al echipei noastre.
Pornim de la principiul că performanţa unei organizaţii rezidă din capacitatea acesteia de a avea echipa potrivită, în care fiecare membru îşi valorifică cunoştinţele şi abilităţile sale. Întregul personal este integrat într-un proces continuu de pregătire şi evaluare determinat pe baza unor indicatori de performanţă.
Marelvi are astăzi peste 100 de angajaţi, organizaţi pe departamente specifice. Nouă Directori zonali a căror activitate acoperă întreg teritoriul ţării, coordonaţi de Directorul Naţional de Vânzări sunt susţinuţi de către Departamentul de achiziţii. Acesta din urmă are în componenţă un Director de Achiziţii şi o echipă de Product Manageri, alături de ei aducând un plus de calitate serviciilor noastre şi specialişti în marketing, logistică, planificare, IT, finanţe şi administrativ.
Mai multe locuri de muncă AICI.
