Top 5 This Week

Related Posts

Primul mare minus (°C) pentru Aeroportul Suceava

110 pasageri ai cursei Suceava-Milano au așteptat ieri în Aeroportul Suceava aproape 4 ore să afle cum pot ajunge la destinație.

Zborul la care aveau bilet a fost anulat din cauza viscolului. Deși în județul Suceava era anunțat cod portocaliu de ninsori și vânt puternic, compania Wizz Air nu și-a asigurat un plan B pentru a trimite pasagerii la destinație din aeroportul Suceava.

Avionul cu pasagerii care au venit de la Milano a fost nevoit să aterizeze la Iași, de unde au fost transportați cu autocarul la Suceava. Însă pentru retur nimeni nu le-a mai purtat grija.

La ora 13, reprezentanții companiei au început să facă formalitățile de îmbarcare, iar la ora 14 au anunțat că zborul se anulează din cauza vântului puternic. Deși se așteptau la această veste, mulți pasageri au fost nemulțumiți de modul în care reprezentanții Wizz Air au abordat problema și pentru faptul că nu au primit nicio soluționare a problemei, nicio variantă.

Unul din pasageri a declarat pentru Monitorul de Suceava: „Monitoarele sunt închise, nu anunţă nimeni nimic. Nu există nici un difuzor pentru comunicarea informaţiilor. Stăm la coadă pentru a ni se comunica individual ce soluţii sunt, iar cei care vor banii înapoi pe bilet trebuie să stea la o altă coadă. Vreau să plec astăzi, dar nu ştiu cum. Nu ştim ce aeroporturi sunt deschise, nu ştim când şi de unde sunt curse spre Milano, nu spune nimeni nimic. Suntem pe un aeroport internaţional, cumva?”.

Unii pasageri au plecat din aeroport și s-au îndreptat spre București de unde să se îmbarce spre Milano, deoarece singura variantă oferită de companie a fost să reprogrameze zborul. Bineînțeles, costul drumului spre București a fost în contul pasagerilor.

Informații preluate de pe monitorulsv.ro

@obiectivderadauti
@obiectivderadautihttps://www.obiectivderadauti.ro
Jurnalist pentru Obiectiv de Rădăuți, originar din Rădăuți.

Popular Articles