Top 5 This Week

Related Posts

„Produs în Bucovina” – proiect sabotat încă din fazele incipiente

Un individ care şi-a asumat menirea de a deschide magazine „Produs în Bucovina” în mai toate oraşele ţării a delapidat cu 3 miliarde de lei vechi asocierea a 40 de firme – crema afacerilor bucovinene -, înainte de a inaugura primul magazin de profil, la Iaşi.

Astăzi, pe rolul Tribunalului judeţean este programat pen­tru judecare un dosar pro­ve­nit de la Judecătoria Su­cea­va, privind măsuri şi excepţii dispuse de judecătorul de Ca­meră Preliminară ce îl privesc pe un inculpat numit Constantin Ghiţă Ciot. Dosarul în care acesta a fost trimis în ju­decată, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de delapidare, nu ar fi atras atât de mult atenţia opiniei publice dacă prejudiciul ar fi vizat o firmă din su­me­denia de firme ce se stră­­duiesc să funcţioneze în sistemul economic românesc. Special în activitatea infrac­ţională a lui Constantin Ghiţă Ciot este că acesta, după ce «şi-a făcut mâna» la firme cu ştaif în judeţul nostru, ce îşi desfăşoară activitatea în do­me­niul construcţiilor ori comercializării materialelor de construcţie, de unde a fost dat afară pentru comiterea de fap­te incompatibile cu calitatea de angajat, a ajuns acum câţiva ani “omul providenţial” pentru nou înfiinţată asociere de firme „Produs în Buco­vina”, cu care preşedintele de la acea vreme al Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur, din nou preşedinte de Consi­liu Judeţean în actualul mandat, îşi propunea, la unison cu peste 40 de producători din judeţul Suceava, să rupă gura târgurilor din întreaga ţară şi de peste hotare. Intr-un fel sau altul, desemnat să se ocupe de înfiinţarea de magazine “Produs în Bucovina” în principalele oraşe ale ţării a fost Constantin Ghiţă Ciot din Mihoveni – comuna Scheia.

Alexandru Scheul, preşe­­dinte la un anumit moment al Asociaţiei “Produs în Buco­vina”, îşi aminteşte că a aflat de la colegii lui din asociaţie că s-a găsit persoana cea mai po­trivită pentru a prelua aceas­tă responsabilitate – de extindere a afacerii în toată ţara.

“Nu ştiam cine este, eram plecat din ţară când am fost sunat de colegii mei să-mi spună că a fost găsită persoana cea mai potrivită pen­tru această activitate şi m-am bizuit pe ochiul lor format”, a spus Alexandru Scheul, patronul binecunoscutei companii din industria cărnii – Killer Horodnic. Lui Ghiţă Ciot i s-a acordat toată încrederea, prima lui responsabilitate fiind aceea de a în­­­fiinţa un magazin “Produs în Bucovina” în Iaşi. Cu o viteză foarte mare, conform probelor depuse de procurori în actul de trimitere în judecată a acestuia, Ciot a păgubit Asociaţia formată din peste 40 de firme cu aproximativ 3 miliarde de lei vechi, cât ai zice peşte. Bani luaţi din casierie fără justificare legală, precum şi o sumedenie de alte modalităţi despre care patronii reuniţi în Asociaţia “Produs în Buco­vina” nici nu aveau habar. Si-au dat seama că lucrurile sunt încurcate după ce la o verificare contabilă s-a descoperit că Ghiţă Ciot nu poate justifi­ca cheltuirea unei sume foar­­te mari, iar magazinul din Iaşi nu era nicidecum pus pe picioare.

Citește mai departe pe Obiectiv de Suceava

spot_img
@obiectivderadauti
@obiectivderadautihttps://www.obiectivderadauti.ro
Jurnalist pentru Obiectiv de Rădăuți, originar din Rădăuți.

Popular Articles